Наша Ряба

* Згідно з дослідженням, проведеним дослідницькою агенцією ТОВ «Україно-Бельгійське підприємство Айвокс» засобами мережі Інтернет у лютому 2014 р. серед жителів України (чоловіків і жінок без обмеження географії проживання та віку респондентів), що мають дітей у віці від 9 місяців до 7 років включно, у результаті якого було виявлено, що 68,86% респондентів обирають торгову марку «Наша Ряба» для приготування м'ясних страв своїм малюкам. Малюки – це діти віком від 9 місяців до 7 років включно. **Використання художнього прийому. Використано вигадані імена.
з 5 жовтня 2012 по 15 листопада 2012

Акція "Піклування про близьких стає зручнішим"

 

З настанням осінніх днів ми починаємо купувати рукавички та шарфи, частіше збираємось за родинною вечерею та намагаємось підбадьорити дорогих нам людей теплим словом. 

Цією  осінню піклування про рідних та близьких стає легшим та приємнішим з подарунками від ТМ «Наша Ряба»!

Щоб  взяти участь у Акції придбайте курячу продукцію у фірмових  магазинах ТМ «Наша Ряба» на суму від 45 грн., отримайте від  продавця скретч-картку  та зітріть захисне покриття.

Знайдіть під захисним покриттям напис «Серветки» або «Спеції» та отримайте миттєвий гарантований подарунок від продавця.

Зберіть з написів під захисним покриттям комбінацію «Наша» «Ряба» та матимете змогу отримати подарунок на вибір -  мультирізку, м’ясорубку, або блендер. Для того, щоб отримати подарунок, необхідно зателефонувати на гарячу лінію,  повідомити свої дані та чекати на дзвінок Виконавця Акції, який повідомить точний час вручення подарунку.

Ваше піклування варте винагороди!

 

Місце проведення

Оберіть регіон:
Оберіть місто:
Пункти продажу:

Подарунковий фонд

  • М'ясорубка
  • Блендер
  • Мультирізка
  • Серветки
  • Спеції

Офіційні правила

ОФІЦІЙНІ ПРАВИЛА РЕКЛАМНОЇ АКЦІЇ 

«Піклування про близьких стає легшим»

(далі - Правила)

1. Організатор/Виконавець Акції, територія и строки проведення Акції «Піклування про близьких стає легшим».

1.1. Організатором рекламної Акції  «Піклування про близьких стає легшим» (надалі – «Акція») є ПАТ «Миронівський Хлібопродукт» (код ЄДРПОУ:25412361, місце знаходження:  03143,

м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 158) (надалі – «Організатор»).

1.2. За замовленням Організатора Акція проводиться ТОВ «МОМЕНТУМ» (код ЄДРПОУ 36866982, місце знаходження: м. Київ, вул. Фрунзе, 13А) (надалі – «Виконавець»). 

1.3. Строки проведення Акції.

Загальні строки проведення Акції: з 05.10.2012 року по 15.11.2012 року включно (надалі – «тривалість Акції» або «строк проведення Акції»).

1.4. Територія проведення Акції (Адресна Програма).

Акція проводиться на території України в франчайзингових торгівельних точках «Наша Ряба» (надалі – торгівельні точки) (перелік торгівельних точок «Наша Ряба» , що приймають участь в Акції, зазначено в Доповненні до цих Офіційних правил – Адресна Програма).

2. Участь в Акції.

2.1.Учасником Акції може бути будь-який громадянин України, якому на момент проведення Акції вже виповнилось 18 років та який ретельно виконав всі дії, необхідні для участі в Акції, зазначені в цих Правилах (далі – «Учасник» або «Учасники»).

2.2. Учасниками не визнаються і не мають права брати участь в Акції:

1) працівники та представники Виконавця/Організатора Акції та будь-яких інших компаній, які беруть участь в підготовці та проведенні Акції 2) чоловік або дружина осіб, перелічених в підпункті 1) п.2.1. цих Правил, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба);

3) особи, яким на момент проведення Акції ще не виповнилось 18 років.

3. Інформаційна та технічна підтримка Акції. 

3.1. Інформування щодо Правил Акції здійснюється на сайті www.ryaba.com.ua або за телефоном «гарячої лінії» 0 800 500 001 (з 08:30 до 22:30 щоденно без вихідних).

Усі дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні в межах території України.

Дзвінки з мобільних телефонів – згідно до тарифів мобільних операторів.

4. Продукція, яка бере участь в Акції.

4.1. Продукція, що бере участь в Акції (надалі – «Акційна продукція»): 

продукція ТМ «Наша Ряба», а саме:

• Тушка курчати бройлера ТМ «Наша Ряба»; 

• Філе ТМ «Наша Ряба»; 

• Крило ТМ «Наша Ряба»; 

• Стегно ТМ «Наша Ряба»;

• Гомілка ТМ «Наша Ряба»;

• Ніжка ТМ «Наша Ряба»;

• Четвертина задня ТМ «Наша Ряба»;

• Нижня частина спинки ТМ «Наша Ряба»; 

• Печінка ТМ «Наша Ряба»;

• Шлунок м’язовий  ТМ «Наша Ряба»;

• Серце ТМ «Наша Ряба»;

• Шия ТМ «Наша Ряба»; 

5. Фонд Гарантованих Заохочень та Заохочень Акції.

5.1. Фонд Гарантованих Заохочень та Заохочень Акції включає:

5.1.1. Брендовані серветки  з логотипом ТМ «Наша Ряба» – 104 000 уп. (далі – Гарантоване Заохочення 1).

5.1.2. Приправи до курки, 20 гр   – 213 200 уп. (далі – Гарантоване Заохочення 2).

5.1.3. М’ясорубка (МЕ20513Е) ТМ «Moulinex» (Заохочення 1).

5.1.4. Блендер (DD853830) ТМ «Moulinex» (Заохочення 2).

5.1.5. Мультирізка (DJ750G45) ТМ «Moulinex» (Заохочення 3).

Загальна кількість Заохочень Акції становить 2 600 шт. Кількість кожного відповідного Заохочення визначається кількістю учасників Акції, які обрали таке відповідне Заохочення відповідно.

5.2. Фонд Гарантованих Заохочень та Заохочень обмежений і складає кількість, зазначену в п. 5.1. даних Правил. 

5.3. Характеристики Гарантованих Заохочень та Заохочень визначаються на розсуд Організатора та можуть відрізнятися від зображень на рекламно-інформаційних матеріалах.

Заміна Гарантованих Заохочень та Заохочень грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Гарантовані Заохочення та Заохочення обміну та поверненню не підлягають.

5.4. Відповідальність Організатора/Виконавця обмежується вартістю та кількістю Гарантованих Заохочень та Заохочень, передбачених цими Правилами.

5.5. Організатор залишає за собою право збільшити Фонд Гарантованих Заохочень  та Заохочень, або включити в Акцію додаткові Гарантовані Заохочення та/або Заохочення, не передбачені цими Правилами, опублікувавши такі зміни на сайті www.ryaba.com.ua.

5.6. Організатор/Виконавець Акції не несуть ніякої відповідальності по відношенню до подальшого використання Гарантованих Заохочень та Заохочень Акції Учасниками Акції після їх одержання, за неможливість Учасниками Акції скористатись наданими Гарантованими Заохоченнями та Заохоченнями Акції з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання таких Гарантованих Заохочень та Заохочень Акції. 

5.7. Оподаткування вартості Гарантованих Заохочень та Заохочень Акції проводиться відповідно до чинного законодавства України за встановленою для такого виду доходу ставкою.

6. Умови участі в Акції .

6.1. Учасником Акції є особа, яка відповідає вимогам, що зазначені в п. 2. цих Правил, та належним чином виконала усі умови цих Правил.

6.2. Для участі в Акції Учаснику необхідно протягом строку проведення Акції:

6.2.1. придбати в торгівельній точці згідно Адресної Програми будь-яку продукцію ТМ «Наша Ряба» вказану в пункті 4.1 на суму від 45,00 грн. (сорока п’яти гривень 00 копійок);

6.2.2. отримати у продавця відповідної торгівельної точки скретч-картку;

6.2.3. стерти захисне покриття скретч-картки;

6.2.4. повідомити продавцеві торгівельної точки про одне із Гарантованих Заохочень, зазначених в п.п.5.1.1.-5.1.2. цих Правил, яке зображене під захисним покриттям скретч-картки.

Продавець торгівельної точки одразу повинен видати учаснику Акції відповідне Гарантоване Заохочення, яке зображене під захисним покриттям відповідної скретч-картки учасника Акції, а Учасник Акції в обмін на відповідне Гарантоване Заохочення повинен повернути таку скетч-картку.

6.3. Крім того, учасник Акції має можливість отримати одне із Заохочень, зазначених в п.п. 5.1.3.-5.1.5. цих Правил. 

Для цього учаснику Акції необхідно протягом строку проведення Акції:

6.3.1. зібрати комбінацію скретч-карток з написами під захисним покриттям «НАША» та «РЯБА», купуючи продукцію ТМ «Наша Ряба» згідно п.6.2.1. цих Правил, та зберегти їх;

6.3.2. зателефонувати за номером телефону «гарячої лінії», відповідно до п.3.1. цих Офіційних Правил,  зареєструватися в Акції та повідомити про одне із Заохочень, зазначених в п.5.1.3.-5.1.5. цих Правил, яке такий учасник Акції бажає отримати.

Після цього представник Виконавця  протягом 3 (трьох) робочих днів зателефонує учаснику Акції та повідомить про місце та дату вручення відповідного  Заохочення, яке обрав учасник Акції. 

Вручення Заохочень Акції, зазначених в п.5.1.3.-5.1.5. цих Правил, здійснюється в наступні дати:

Перший етап: не пізніше 31 жовтня 2012 року; .

Другий етап: не пізніше 13 листопада 2012 року;.

Третій етап: не пізніше 30 листопада 2012 року.

6.4.Реєструючись в Акції, згідно п. 6.3.2. Правил, учасник Акції підтверджує те, що він/ вона повністю відповідає умовам цих Правил, та  повністю погоджується з цими Правилами і зобов'язується їх виконувати.

6.5. Організатор/Виконавець та залучені ними для проведення Акції треті особи не несуть відповідальності за несвоєчасну реєстрацію до участі в Акції, згідно Правил, що трапилось не з вини Організатора/таких третіх осіб. Організатор/Виконавець не несуть відповідальності за роботу сайту, операторів зв’язку, будь-які помилки операторів, внаслідок чого реєстрація до участі у Акції не відбулась або відбулась із запізненням.

6.6.  Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання Гарантованих Заохочень та Заохочень учасникам Акції з будь-яких причин, що не залежать від Виконавця, у т.ч. якщо контактний номер телефону учасника Акції був зазначений неправильно та/або нерозбірливо, змінений тощо. При цьому такий учасник Акції не має права на одержання від Виконавця будь-якої компенсації.

6.7. Учасник Акції, який має право на отримання Гарантованого Заохочення / Заохочення, може відмовитися від отримання відповідного Гарантованого Заохочення / Заохочення. 

6.8. Учасники Акції, який має право на отримання Гарантованого Заохочення / Заохочення, не може передавати своє право отримати таке Гарантоване Заохочення/Заохочення третім особам, передавати таке право у спадщину чи за договором дарування третім особам.

6.9. Учасник Акції, який має право на отримання Гарантованого Заохочення / Заохочення, але з причини несправності роботи контактного телефону або з інших причин, незалежних від Організатора/Виконавця та/або залучених ним осіб, не можуть бути повідомленні про умови отримання Заохочення протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту реєстрації відповідного Учасника Акції в Акції згідно п.6.3.2. цих Правил, автоматично позбувається права отримати таке Заохочення Акції. У випадку якщо представник Виконавця не зміг зв’язатися потягом 3 (трьох) робочих днів з Учасником Акції та повідомити його про вручення Заохочення, то представник Виконавця має право повторити свою спробу неодноразово повторно  зв’язатися  з таким Учасником додатково, протягом  14 (чотирнадцяти) календарних днів. Якщо протягом наступник 14 (чотирнадцяти) календарних днів представник Виконавця не зміг зв’язатися з таким Учасником, то такий Учасник Акції  згідно п.6.3.2. цих Правил, автоматично позбувається права отримати таке Заохочення Акції. 

6.10. Організатор/Виконавець мають право:

- відмовити в участі в Акції особі, яка не виконала/ неналежним чином виконала всі умови участі в Акції, зазначені в цих Правилах; 

- відмовити у видачі Гарантованого Заохочення/Заохочення Учаснику Акції, який не виконав умови, необхідні для отримання таких Гарантованих Заохочень/Заохочень, згідно цих Правил.

6.11. Організатор/Виконавець не несе жодної відповідальності за достовірність інформації, наданої Учасниками Акції, в т.ч. інформації щодо контактів з ними,. 

Якщо будь-який Учасник Акції, який має право на отримання Гарантованого Заохочення/Заохочення, з будь-яких причин, що не залежать від Організатора та/або Виконавця (в тому числі якщо номер телефону або інша інформація про Учасника була змінена або була вказана невірно та/або нерозбірливо та інше) не має можливості отримати гарантоване Заохочення/Заохочення, такий учасник Акції не має права на отримання жодних додаткових Заохочень, компенсацій або інших виплат від Організатора та/або Виконавця.

6.12. Організатор/Виконавець не беруть на себе відповідальності у відношенні будь-яких суперечок стосовно Гарантованих Заохочень/Заохочень. Організатор/Виконавець не вступає в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб учасниками Акції і прав на одержання Гарантованих Заохочень/Заохочень. Організатор/Виконавець не беруть на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.

6.13. Організатор/Виконавець залучені ним треті особи не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Організатора залучених ним третіх осіб обставини.

6.14.Організатор та/або Виконавець не відповідають за будь-які витрати учасників Акції, пов’язані з отриманням та подальшим використанням Гарантованих Заохочень/Заохочень.

7. Інші умови

7.1. Участь в Акції автоматично означає факт ознайомлення та повну та безумовну згоду Учасника Акції з даними Правилами. Порушення Учасником Акції цих Правил або відмова Учасника Акції від належного виконання цих Правил вважається відмовою Учасника від участі в 

Акції та отримання Гарантованого Заохочення/Заохочення, при цьому така особа не має права на одержання від Організатора/Виконавця будь-якої компенсації.

7.2. Беручи участь в Акції кожен Учасник Акції тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої інформації, його особистих даних Організатором/Виконавцем, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього (у разі надання учасником письмової згоди) з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його імені та фотографії) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації на адреси, вказані учасником Акції при реєстрації, повідомлень (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором/Виконавцем та/або будь-якою третьою особою. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю учасників Акції, створені під час проведення Акції та/чи у зв’язку з Акцією, є власністю Організатора/Виконавця і використовуються без будь-якого відшкодування ., при цьому винагорода за це входить до вартості о